Razmišljam posljednjih dana o tome da li postoji razlika između poduzetnika i političara i ako postoji kako je ispravno definisati? I ne bih ja još dugo saznao koja je to razlika da maloprije ne pročitah kratki izvještaj kolege Dennisa Gratza sa današnje sjednice Parlamenta Federacije Bosne i Hercegovine…

Današnje tri planirane i zakazane sjednice su otkazane iz nekog čudnog razloga kojeg nisam baš najbolje shvatio. Međutim, ono što sam odlično shvatio je činjenica da Parlament ide na ljetnu pauzu koja će trajati do septembra mjeseca. I po ko zna koji put, bahatost i nezainteresovanost za budućnost naroda Bosne i Hercegovine isplivalo je na površinu političkog mulja u kojem se (ne)svjesno i oni sami guše. Danas su oni na sjednici trebali donositi odluke o zakonskim propisima koji se tiču boračkih udruženja, zdravstvene zaštite, računovodstva i revizije. Zatim, trebali su raspravljati o izvještaju o stanju u poljoprivredi te o izvještaju MUP-a o sigurnosnoj situaciji. Kažu, može narod sačekati…

ne moze

Danas sam se prisjećao svoga prvog ljetovanja sa prijateljima. Bila je to 2008. godina. Vrelo ljetno jutro, polazak sa perona Željezničke stanice u Sarajevu i putovanje do Ploča. Odlazak na trajekt i dolazak u Trpanj, mali primorski gradić u susjednoj Republici Hrvatskoj. Vrijeme u kojem facebook nije bio popularan, u kojem smo još uvijek koristili fotoaparate i izrađivali fotografije, u kojem se prijatelj cijenio i za prijatelje imalo uvijek vremena. Nakon tog ljetovanja, još godinu ili dvije sam išao na more sa istom ekipom ljudi. Posljednjih 6 godina, mora nisam vidio (osim na fotografiji). Postavio sam sebi u životu neke prioritete, a među najvažnijim je bila želja da postanem poduzetnik. Trudio sam se, učio od mudrijih i na kraju osnovao kompaniju O.D. “Mentor”. I ne žalim što mora nisam vidio tako dugo…

I kako sam ja došao na kraju do zaključka koja je razlika između poduzetnika i političara? Poduzetnik cijeni svoje vrijeme i trud koji ulaže da dođe do određene dobiti, pa makar uskratio sebi i godišnji odmor u cilju ispunjena kreirane vizije. Sa druge strane, političar sebi odobri dva mjeseca godišnjeg odmora, jer dobit mu je zagarantovana u sve četiri godine njegovog mandata. Radio, ne radio, ležat će na plaži, dok svira mu radio!

